FAQ pro systém Guide Group


  1. Musím být starší 18ti let, abych se mohl/a zaregistrovat?
    Pro registraci není nutné být starší 18 let. Minimální věková hranice pro využívání systému je 15 let.
  2. Je nutné pro činnost průvodce či delegáta mít certifikaci?
    Nikoliv, avšak je to velkou výhodou. Váš profil funguje jako váš životopis a certifikace je jeden z bodů, které se na vašem profilu vyjímají. Pro zaměstnavatele se jedná o jeden z rozhodujících aspektů při výběru.
  3. Platí se za registraci do systému Guide Group?
    První týden užívání je zdarma. Do uplynutí této doby byste měli uhradit roční členský poplatek 500 Kč, který nám pomáhá abychom mohli tento web vytvořit, udržovat a dále rozvíjet. Tento poplatek je také prostředkem k zajištění aktuálních a kvalitních informací do sekce Rad a tipů, které slouží vám, jako možnost rozšiřování a prohlubování znalostí a kvalifikace.
  4. Kdy se platí roční členský poplatek?
    První týden užívání máte zdarma. Do uplynutí této doby byste měli uhradit roční členský poplatek 500 Kč, který nám pomáhá abychom mohli tento web vytvořit, udržovat a dále rozvíjet. Tento poplatek je také prostředkem k zajištění aktuálních a kvalitních informací do sekce Rad a tipů, které slouží vám, jako možnost rozšiřování a prohlubování znalostí a kvalifikace.
  5. Mohu smazat svůj profil kdykoli se mi zachce?
    Pokud na svém profilu nemáte žádné závazky (př. rozjednanou smlouvu se zaměstnavatelem apod.), tak si svůj profil můžete smazat v nastavení svého uživatelského účtu.
  6. Může si můj profil najít i někdo, kdo není zaregistrován v systému?
    Nikoliv, do systému Guide Group mají přístup jen registrovaní členové.
  7. Jaké informace jsou viditelné pro zaměstnavatele?
    Veškeré informace, které jsou k vidění pro zaměstnavatele si můžete prohlédnout skrze tlačítko „Náhled“. Tlačítko naleznete v rubrice profil, v pravém horním rohu.
  8. Ručíte za to, aby zaměstnavatel splnil své závazky?
    Nikoliv, poskytujeme jako provozovatel pouze prostor pro střetávání nabídky a poptávky. Avšak nemusíte se bát, systém disponuje několika opatřeními, které by těmto problémům měli předcházet.
  9. Je nutné na profilu uvádět číslo mého bankovního účtu?
    Uvádět č. svého bankovního účtů není potřeba. Vyplacení odměny či mzdy za odvedenou práci řešíte přímo se zaměstnavatelem.
  10. Jakým způsobem probíhá platba od zaměstnavatele?
    Po přijmutí nabídky je následná komunikace a stanovení platebních podmínek dle domluvy mezi vámi a zaměstnavatelem, který má povinnost vám zaplatit po odvedení práce odměnu na váš bankovní účet.
  11. Mohu se spojit opakovaně se stejným zaměstnavatelem?
    Ano, je to možné.
  12. Budou mě zaměstnavatelé sami kontaktovat nebo si musím práci hledat sám/a?
    Ano, váš profil funguje jako životopis. Zaměstnavatelé mají možnost hledat v databázi pomocí vyhledávače, který dokáže filtrovat průvodce a delegáty na základě x kritérií. Čím podrobněji si svůj profil vyplníte, tím zvyšujete své šance na oslovení zaměstnavatelem. Máte však stejnou možnost s hledáním nabídek, které zaměstnavatelé vypisují přímo na svých profilech – k těmto zakázkám máte následně přístup skrze své soukromé vyhledávače.
  13. Jaké má Guide Group výhody oproti klasickému shánění práce?
    Budete součástí databáze, která je přístupná stovkám zaměstnavatelů, zaměstnavatelé vás budou aktivně sami oslovovat a veškeré pracovní nabídky z oblasti CR budete mít přehledně na jednom místě. Možnost vzdělávání v oblasti CR. Dostanete se k zajímavým pracím. Získáte nové reference a zkušenosti a navážete spoustu kontaktů z oboru.
  14. Fungujete jako pracovní agentura?
    Jako pracovní agentura nefungujeme. Náš software vytváří pouze prostor pro střetávání nabídky a poptávky, kde se jednotlivé strany samy navzájem vyhledávají.
  15. Pracovní podmínky zajišťujete vámi či přímo zaměstnavatelem?
    Pracovní podmínky jsou zajištěny přímo zaměstnavatelem.
  1. Musím být starší 18ti let, abych se mohl/a zaregistrovat?
    Pro registraci není nutné být starší 18 let. Minimální věková hranice pro využívání systému je 15 let.
  2. Pokud jsem stále student a chci používat váš systém pro vyhledání práce nebo brigády, musím se stát živnostníkem?
    Je to jedna z možností, není to však nutností. Se zaměstnavatelem můžete vyjednat pracovní podmínky i na základě DPP, DPČ nebo pracovní smlouvy, kde živnostenský list není nutný.
  3. Je nutné pro činnost průvodce či delegáta mít certifikaci?
    Nikoliv, avšak je to velkou výhodou. Váš profil funguje jako váš životopis a certifikace je jeden z bodů, které se na vašem profilu vyjímají.
  4. Platí se za registraci do systému Guide Group?
    Pro studenty je využívání systému zcela zdarma.
  5. Nabízíte i jiné možnosti prací v cestovním ruchu či se orientujete jenspíše na průvodcovskou činnost?
    Systém nabízí i další pracovní pozice z oblasti cestovního ruchu.
  6. Mohu smazat svůj profil kdykoli se mi zachce?
    Pokud na svém profilu nemáte žádné závazky (př. rozjednanou smlouvu se zaměstnavatelem apod.), tak si svůj profil můžete smazat v nastavení svého uživatelského účtu.
  7. Může si můj profil najít i někdo, kdo není zaregistrován v systému?
    Nikoliv, do systému Guide Group mají přístup jen registrovaní členové.
  8. Jaké informace jsou viditelné pro zaměstnavatele?
    Veškeré informace, které jsou k vidění pro zaměstnavatele si můžete prohlédnout skrze tlačítko „Náhled“. Tlačítko naleznete v rubrice profil, v pravém horním rohu.
  9. Ručíte za to, aby zaměstnavatel splnil své závazky?
    Nikoliv, poskytujeme jako provozovatel pouze prostor pro střetávání nabídky a poptávky. Avšak nemusíte se bát, systém disponuje několika opatřeními, které by těmto problémům měli přecházet.
  10. Je nutné na profilu uvádět číslo mého bankovního účtu?
    Uvádět č. vašeho bankovního účtů není potřeba. Vyplácení odměny či mzdy za odvedenou práci řešíte přímo se zaměstnavatelem.
  11. Jakým způsobem probíhá platba od zaměstnavatele?
    Po přijmutí nabídky je následná komunikace a stanovení platebních podmínek dle domluvy mezi vámi a zaměstnavatelem, který má povinnost vám zaplatit po odvedení práce odměnu na váš bankovní účet.
  12. Mohu se spojit opakovaně se stejným zaměstnavatelem?
    Ano, je to možné.
  13. Budou mě zaměstnavatelé sami kontaktovat nebo si musím práci hledat sám?
    Ano, váš profil funguje jako životopis. Zaměstnavatelé mají možnost hledat v databázi pomocí vyhledávače, který dokáže filtrovat průvodce a delegáty na základě x kritérií. Čím podrobněji si svůj profil vyplníte, tím zvyšujete své šance na oslovení zaměstnavatelem. Máte však stejnou možnost s hledáním nabídek, které zaměstnavatelé vypisují přímo na svých profilech – k těmto zakázkám máte následně přístup skrze své soukromé vyhledávače.
  14. Jaké má Guide Group výhody oproti klasickému shánění práce?
    Budete součástí databáze, která je přístupná stovkám zaměstnavatelů, zaměstnavatelé vás budou aktivně sami oslovovat a veškeré nabídky z oblasti CR budete mít přehledně na jednom místě. Možnost vzdělávání v oblasti CR. Dostanete se k zajímavým praxím a zakázkám, získáte reference a zkušenosti a navážete spoustu zajímavých kontaktů.
  15. Fungujete jako pracovní agentura?
    Jako pracovní agentura nefungujeme. Náš software vytváří pouze prostor pro střetávání nabídky a poptávky, kde se jednotlivé strany sami navzájem vyhledávají.
  16. Pracovní podmínky jsou zaručeny vámi či přímo zaměstnavatelem?
    Pracovní podmínky jsou zajištěny přímo zaměstnavatelem.
  17. Co se stane až dostuduji?
    V momentě, kdy dostudujete vás systém automaticky vyzve a zeptá se, zda ve studiu pokračujete či nikoliv. Pokud ano, bude zapotřebí naskenovat potvrzení o studiu a vyplnit předpokládané ukončení studia. Systém vám následně automaticky prodlouží studentský účet. V případě, že se studiem končíte, tak se vám spustí čtyřměsíční lhůta a následně vás systém vyzve k zaplacení ročního členského poplatku ve výši 500 Kč a poté automaticky váš profil převede do průvodcovského profilu. Pokud budete pro získání potvrzení o studiu potřebovat více času, dá se v systému požádat o prodloužení.V momentě, kdy dostudujete vás systém automaticky vyzve a zeptá se, zda ve studiu pokračujete či nikoliv. Pokud ano, bude zapotřebí naskenovat potvrzení o studiu a vyplnit předpokládané ukončení studia. Systém vám následně automaticky prodlouží studentský účet. V případě, že se studiem končíte, tak se vám spustí čtyřměsíční lhůta a následně vás systém vyzve k zaplacení ročního členského poplatku ve výši 500 Kč a poté automaticky váš profil převede do průvodcovského profilu. Pokud budete pro získání potvrzení o studiu potřebovat více času, dá se v systému požádat o prodloužení.
  1. Platí se za využívání systému?
    Ano, služba je zpoplatněna. Registrací do systému vám vzniká závazek uhradit roční členský poplatek se splatností do 2 měsíců od registrace. Pokud uvážíte, že Guide Group pro vás není, můžete nám na podpora@guidegroup.cz zaslat email, ve kterém uvedete pádné důvody, proč nechcete systém dále využívat. Pokud vaše důvody zvážíme jako opodstatněné a relevantní, zprostíme vás závazku na uhrazení členského poplatku a zrušíme váš účet. Přesná výše poplatků je uvedená v ceníku nebo platebních podmínkách.
  2. Je možné v systému nabízet i jiné práce z oblasti cestovním ruchu nebo se orientujete jen na průvodcovskou činnost?
    Ano, v našem systému můžete nabízet i jiné práce z oblasti cestovního ruchu, a to studentům cestovního ruchu, historie a jazykových škol, které můžete přijmout na praxi, stáž, brigádu či práci. V ostatních případech je systém orientován primárně jen na průvodcovskou činnost – průvodci a delegáti.
  3. Je možné kdykoliv smazat náš profil?
    Váš profil lze smazat kdykoliv v nastavení vašeho profilu, avšak nesmíte mít žádné závazky vůči nám ani jiným osobám. Například, neuzavřená rozpracovaná zakázka s průvodcem.
  4. Může si náš profil najít i někdo, kdo není zaregistrován v systému?
    Nikoliv, do systému Guide Group mají přístup jen registrovaní členové.
  5. Je nutné uvést číslo bankovního účtu do systému?
    Uvádět č. svého bankovního účtu do systému není nutné.
  6. Jaké má Guide Group výhody oproti klasickému shánění pracovníků?
    V systému lze najít potřebnou pracovní sílu přesně na míru dle Vašich požadavků, a to i pohotově v nenadálých situacích. Budete mít přístup k široké databázi zkušených průvodců, delegátů a studentů z cestovního ruchu. Další výhodou oproti klasickému shánění je, že pracovní sílu lze najít rychle a jednoduše online odkudkoliv – z kanceláře, pohodlí domova apod.
  7. Fungujete jako pracovní agentura?
    Nikoliv, jako pracovní agentura nefungujeme. V našem systému si požadované pracovní síly vyhledáváte sami – my do toho nijak nezasahujeme. Stejně tomu je u pracovníků, kteří si mohou vyhledat naopak Vás. Pokud uzavřete přes nás pracovní vztah, pak ho uzavíráte přímo s pracovníky. My nejsme zaměstnavatelé Vámi objednaných pracovních sil, tím se stáváte Vy při podpisu smlouvy. Rovněž neposkytujeme poradenskou nebo informační činnost v oblasti pracovních příležitostí, nabízíme pouze prostor pro střetávání nabídky a poptávky.
  8. Kolik stojí zprostředkování jednoho pracovníka skrze váš systém?
    Za zprostředkování pracovníka skrze náš systém není nic účtováno. Po zaplacení členského poplatku můžete systém volně využívat. Přesnou výši členského poplatku naleznete v ceníku nebo platebních podmínkách.
  1. Platí se za využívání systému?
    Pro kulturní objekty (hrady, zámky, města atd.) je využívání systému zdarma. Platíte až tehdy, když někoho najmete a dojde k uzavření smlouvy přes náš systém. V obou případech se platí fixní částka, jak za studenta, tak i průvodce. Přesná výše těchto poplatků je uvedená v ceníku nebo platebních podmínkách.
  2. Je možné v systému nabízet i jiné práce z oblasti cestovním ruchu nebo se orientujete jen na průvodcovskou činnost?
    Ano, v našem systému můžete nabízet i jiné práce z oblasti cestovního ruchu, a to studentům cestovního ruchu, historie a jazykových škol, které můžete přijmout na praxi, stáž, brigádu či práci. V ostatních případech je systém orientován primárně jen na průvodcovskou činnost – průvodci a delegáti.
  3. Je možné kdykoliv smazat náš profil?
    Váš profil lze smazat kdykoliv v nastavení Vašeho profilu, avšak nesmíte mít žádné závazky vůči nám ani jiným osobám. Tím je myšleno, že pokud máte skrze náš systém sjednaného například průvodce na určitou práci a vy v té době budete chtít smazat váš profil, budete muset vyčkat, až uhradíte provizi za využité služby a tento závazek pomine.
  4. Může si náš profil najít i někdo, kdo není zaregistrován v systému?
    Nikoliv, do systému Guide Group mají přístup jen registrovaní členové
  5. Je nutné uvést číslo bankovního účtu do systému?
    Uvádět č. svého bankovního účtu do systému není nutné.
  6. Jaké má Guide Group výhody oproti klasickému shánění pracovníků?
    V systému lze najít potřebnou pracovní sílu přesně na míru dle Vašich požadavků, a to i pohotově v nenadálých situacích. Budete mít přístup k široké databázi zkušených průvodců a studentů z cestovního ruchu. Další výhodou oproti klasickému shánění je, že pracovní sílu lze najít rychle a jednoduše online odkudkoliv – z kanceláře, pohodlí domova apod.
  7. Fungujete jako pracovní agentura?
    Nikoliv, jako pracovní agentura nefungujeme. V našem systému si požadované pracovní síly vyhledáváte sami – my do toho nijak nezasahujeme. Stejně tomu je u pracovníků, kteří si mohou vyhledat naopak Vás. Pokud uzavřete přes nás pracovní vztah, pak ho uzavíráte přímo s pracovníky. My nejsme zaměstnavatelé Vámi objednaných pracovních sil, to se stáváte Vy při podpisu smlouvy. Rovněž neposkytujeme poradenskou nebo informační činnost v oblasti pracovních příležitostí, nabízíme pouze prostor pro střetávání nabídky a poptávky.
  8. Jestliže sháníme pracovníka na hrad na léto či jiný kulturní objekt, kolik nás to bude stát?
    V tomto případě platíte fixní jednorázovou částku za každou osobu, se kterou si sjednáte pracovní vztah přes náš systém. Výši této částky naleznete v ceníku nebo platebních podmínkách.